Ga naar de inhoud

Projectinrichting Breda

Bent u op zoek naar een projectinrichter die u volledig ontzorgt op het gebied van projectinrichting? Otto’s biedt een totaaloplossing voor uw kantoor, bedrijf, instelling of gewoon voor thuis. Gebaseerd op een groot assortiment A merken en altijd met de beste service en hoogste kwaliteit. We verkopen meubels van bekende merken, waaronder: Drentea, Palmberg, Voortman, Viasit en Interstuhl.

Kennismaken met onze projectinrichter voor jouw pand in Breda

Of het nu gaat om ver vervangen van uw huidige kantoorinrichting of nieuwe kantoorinrichting, Ottos is uw betrouwbare partner in projectinrichting in Noord- Holland. Maak een afspraak op locatie of kom langs in onze showroom in Broek op Langedijk, 10 minuten van Alkmaar.
Otto kantoormeubelen 1

We zijn trots op het werk dat we leveren. Onze projectportfolio is een bewijs van onze toewijding aan kwaliteit en klanttevredenheid. Neem een kijkje en ontdek waarom zoveel bedrijven in Nederland, voor Otto’s kiezen voor hun projectinrichting.

Interieuradvies voor kantoor
Otto kantoormeubelen 1
Stap 1
De aanpak van Otto's voor uw kantoorinrichting in 5 stappen:
Binnen 2 weken
Bij Otto's geloven we dat een goed begin het halve werk is. Daarom komen wij binnen twee weken bij u langs om de ruimte(s) te bekijken, op te meten en de lichtinval en routing te beoordelen. Zo kunnen wij een compleet beeld krijgen van de ruimte(s) en uw wensen en eisen meenemen in het voorlopige ontwerp.
Stap 1
Stap 2
Een vrijblijvend beeld van de mogelijkheden​
+/- 2 weken
Na de inventarisatie maken wij een 2D impressie van de ruimte(s) inclusief kleuren- en materialenvoorstel. Zo kunt u een sfeerimpressie krijgen en aangeven of de ruimte(s) voldoen aan wat u voor ogen heeft.
Stap 2
Stap 3
Het perfecte plaatje! ​
+/- 2 weken
Wanneer u helemaal tevreden bent met het 2D ontwerp, zetten wij deze om naar een 3D ontwerp. In deze tekening komen alle elementen samen en krijgt u een realistische weergave van uw nieuwe kantoor.
Stap 3
Stap 4
Dan is het zover! De uitvoering
+/- 6 weken
Als het ontwerp naar volle tevredenheid is goedgekeurd, gaan wij direct over tot het bestellen en de levering van de producten. Ons team van professionele monteurs zorgt voor een snelle en efficiënte montage, waarna wij uw kantoor opleveren. Hierbij controleren wij nog eens grondig of alles naar uw wens en tevredenheid is.
Stap 4
Stap 5
Wij zijn altijd bereikbaar!
Onze klantenservice staat na oplevering altijd voor u klaar, of het nu gaat om vragen of opvolging. Wij streven ernaar om uw kantoorervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen en zijn altijd bereid om u te helpen waar nodig.
Stap 5

Meer dan projecinrichting alleen

Wij kiezen onze merken zorgvuldig, want kwaliteit en service vinden wij heel belangrijk. Daarnaast staat bij ons duurzaamheid en de circulaire economie hoog in het vaandel en zien wij dit ook graag terug bij onze leveranciers.

In onze showroom vindt u o.a. kantoormeubilair, directiemeubilair, vergadermeubilair en schoolmeubilair. Daarnaast bieden wij verschillende stijlen aan, waaronder industrieel en modern. Uiteraard zijn er tal van mogelijkheden en voorzien wij u graag van een passend interieuradvies dat uw bedrijf goed uit de verf laat komen. 

De Kaaz
Interieuradvies voor kantoor

Neem vrijblijvend contact op en ervaar onze service

Bent u benieuwd naar wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen, overweegt u een nieuwe kantoorinrichting of wilt u meer weten over onze aanpak? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij laten u graag zien wat de mogelijkheden zijn. Bij Otto’s bent u verzekerd van excellente service en een hoogwaardige kwaliteit kantoorinrichting voor ieder kantoor die aansluit op uw wensen. .

Maak kennis met onze merken

Logo Viasit
Logo Drentea
Dutchglobe
FP Collection logo

Bekijk een selectie van onze reeds gerealiseerde projecten! Wij werken door heel Nederland, waaronder in: Amsterdam, Rotterdam, Zwolle, Utrecht, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Purmerend, Breda, etc.