Meteen naar de inhoud

VoIP & Telefonie

Met Hosted Telefonie communiceert u via de Cloud. U kunt gebruikmaken van ieder toestel: uw vaste en mobiele telefoon, maar ook uw tablet en computer zijn onderdeel van uw telefoonomgeving. In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist Hosted Telefonie geen grote investering en is een ISDN-verbinding overbodig.

Waarom Hosted Telefonie?

De behoefte aan efficiëntie vraagt om een flexibele telefonie-oplossing. Hosted Telefonie is een complete communicatie-oplossing, die geen grote investering vraagt, maar juist schaalbaar is en meebeweegt met de veranderingen binnen en buiten uw bedrijf. Hosted Telefonie is de toekomstige vaste telefooncentrale. Alle denkbare mogelijkheden uit de Cloud voor een vast tarief per maand, zonder onverwachte kosten achteraf.

Voordelen

  • Locatie onafhankelijk
  • Hosted Telefonie is gekoppeld aan een telefoontoestel en niet aan een geografische locatie. Dit maakt verhuizen (intern/extern) of werken op locatie (thuiswerken) zeer eenvoudig.
  • Direct uitbreiden of inkrimpen
  • Hosted Telefonie is uitermate flexibel. De telefooncentrale groeit en krimpt met uw bedrijf mee en daarnaast kunt u altijd nieuwe opties en uitgebreide functies toevoegen aan uw telefooncentrale.
  • Nooit meer een gesprek missen
  • Omdat u met Hosted Telefonie ieder toestel kunt gebruiken ontstaan nieuwe mogelijkheden om efficiënter te werken. Denk bijvoorbeeld aan Bring Your Own Device, zo mist u nooit meer dat ene belangrijke gesprek want u bent overal bereikbaar op één nummer omdat de telefooncentrale in de Cloud altijd online is.
  • Nooit te veel betalen
  • Voor Hosted Telefonie betaalt u een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die u per medewerker wenst.
  • Efficiënter communiceren
  • Hosted Telefonie maakt communiceren efficiënter en tijdbesparend door de integratiemogelijkheden met bijvoorbeeld klantkaartsystemen. Hiermee heeft u direct de gegevens van uw klant bij de hand wanneer deze u belt. Daarnaast ziet u in één oogopslag of uw collega’s bereikbaar zijn en kunt u bellen vanaf uw computer. Een nummer opzoeken en daarna intoetsen is hiermee verleden tijd!
  • Uiterst betrouwbaar
  • Met Hosted Telefonie communiceert u altijd via het betrouwbaar vaste netwerk van KPN. Het netwerk is dubbel uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt.
  • VAMO
  • VAMO (Vast-Mobiel integratie) integreert uw mobiele toestel met uw (hosted) telefooncentrale. Daarmee is uw mobiele toestel een volwaardig onderdeel geworden van de telefooncentrale en bent u vast en mobiel op één enkel (vast) telefoonnummer bereikbaar en u belt via één (vast) nummer uit.

Met Hosted Telefonie heeft u nog maar één aanspreekpunt voor een volledig beheerde oplossing. U ontvangt dus ook nog maar één factuur. In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale zal uw telefooncentrale in de Cloud nooit verouderen. U heeft dan ook geen operationele zorgen,  bent u altijd voorzien van de nieuwste functionaliteiten omdat het platform continu up-to-date wordt gehouden.

Specificaties

  • Beschikbaarheid garantie van 99,9%
  • Onbeperkt aantal gesprekken
  • Direct uitbreiden/inkrimpen
  • Callcenter mogelijkheden met uitgebreide rapportage
  • Receptionist software
  • Call Recording
  • Keuzemenu
  • Wachtmuziek
  • Voicemail
  • Fax to email
  • Hosted Telefonie Applicatie Integratie(integratie met uw bestaande software oplossingen)

Eén factuur en één aanspreekpunt

Maak kennis met onze merken

Kom langs in onze showroom

U bent altijd van harte welkom in onze showroom, waar wij u graag informeren over de mogelijkheden die er zijn op het gebied van cloud diensten!