Ga naar de inhoud

VoIP & Telefonie

Met VoIP (Hosted Telefonie) communiceert u via de Cloud. U kunt gebruikmaken van ieder toestel: uw vaste en mobiele telefoon, maar ook uw tablet en computer zijn onderdeel van uw telefoonomgeving. In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist Hosted Telefonie geen grote investering en is een ISDN-verbinding overbodig.

Creëer een inspirerende leeromgeving met VoIP

De noodzaak van efficiëntie vereist een flexibele telefonie-oplossing. VoIP, oftewel Hosted Telefonie, biedt een allesomvattende communicatie-oplossing die niet alleen een grote initiële investering vermijdt, maar ook schaalbaar is en zich aanpast aan de veranderingen binnen en buiten uw bedrijf. VoIP is de toekomst van de vaste telefooncentrale, met een breed scala aan mogelijkheden die worden aangeboden via de Cloud, en dat alles tegen een vast maandelijks tarief zonder onverwachte kosten achteraf.

De voordelen van VoIP

Een van de meest opvallende voordelen van VoIP is de locatie onafhankelijkheid. In plaats van gebonden te zijn aan een specifieke geografische locatie, kan Hosted Telefonie eenvoudig worden gekoppeld aan een telefoontoestel, waardoor verhuizen, zowel intern als extern, en werken op afstand, zoals thuiswerken, moeiteloos wordt.

Daarnaast biedt VoIP een flexibele schaalbaarheid. De telefooncentrale groeit of krimpt mee met uw bedrijf, waardoor u gemakkelijk kunt uitbreiden of inkrimpen. Bovendien kunt u altijd nieuwe opties en geavanceerde functies toevoegen aan uw telefooncentrale, waardoor u deze kunt aanpassen aan uw specifieke behoeften.

Met VoIP hoeft u nooit meer een gesprek te missen. Dankzij de mogelijkheid om ieder toestel te gebruiken, ontstaan er nieuwe kansen om efficiënter te werken. Met bijvoorbeeld Bring Your Own Device bent u overal bereikbaar op één nummer, omdat de telefooncentrale in de Cloud altijd online is. Zo mist u nooit meer dat belangrijke gesprek.

Een ander voordeel van VoIP is de voorspelbaarheid van kosten. Voor Hosted Telefonie (VoIP) betaalt u een vast bedrag per medewerker, per maand, gebaseerd op de functionaliteiten die u nodig heeft. Hierdoor komt u nooit voor verrassingen te staan en betaalt u nooit te veel.

Efficiënt communiceren wordt ook mogelijk gemaakt door VoIP. Dankzij de integratiemogelijkheden met bijvoorbeeld klantenkaartsystemen heeft u direct toegang tot de gegevens van uw klant wanneer deze u belt. Daarnaast kunt u in één oogopslag zien of uw collega’s beschikbaar zijn en kunt u zelfs bellen vanaf uw computer. Hiermee bespaart u tijd en wordt het opzoeken en intoetsen van nummers verleden tijd.

Betrouwbaarheid is een andere belangrijke factor bij VoIP. U communiceert altijd via het betrouwbare vaste netwerk van KPN, dat dubbel is uitgevoerd en 24/7 wordt bewaakt. U kunt dus vertrouwen op een stabiele en betrouwbare communicatieomgeving.

Met VoIP heeft u nog maar één aanspreekpunt voor een volledig beheerde oplossing. U ontvangt dus ook nog maar één factuur. In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale zal uw telefooncentrale in de Cloud nooit verouderen. U heeft dan ook geen operationele zorgen, bent u altijd voorzien van de nieuwste functionaliteiten omdat het platform continu up-to-date wordt gehouden.

Specificaties van VoIP

  • VoIP biedt een beschikbaarheidsgarantie van 99,9%
  • Onbeperkt aantal gesprekken
  • Direct uitbreiden/inkrimpen
  • Callcenter mogelijkheden met uitgebreide rapportage
  • Receptionist software
  • Call Recording
  • Keuzemenu
  • Wachtmuziek
  • Voicemail
  • Fax to email
  • Hosted Telefonie Applicatie Integratie(integratie met uw bestaande software oplossingen)
Wij ontzorgen

Misschien is dit wat voor jou?

Ontdek ook
onze webshop!

Maak kennis met onze merken

Kom langs in onze showroom

U bent altijd van harte welkom in onze showroom, waar wij u graag informeren over de mogelijkheden die er zijn op het gebied van cloud diensten!