Ga naar de inhoud

Kantoorinrichting - Inrichter voor elk kantoor

Bij Otto’s begrijpen we hoe belangrijk de kantoorinrichting is. Het kan de sfeer en uitstraling van uw bedrijf bepalen en heeft invloed op de productiviteit van uw werknemers. Daarom bieden wij, als kantoorinrichter, een complete ontzorging aan op het gebied van kantoorinrichting. Wij beschikken over een groot assortiment aan kantoormeubelen.

Kennismaking met onze expert in kantoorinrichting

Bij Otto’s vinden wij persoonlijk contact en service belangrijk. Daarom starten we altijd met een vrijblijvende kennismaking met onze kantoorinrichter. Tijdens dit gesprek worden uw wensen en onze mogelijkheden vergeleken, geïnventariseerd en in kaart gebracht. Zo weten we zeker dat we op 1 lijn zitten en beginnen wij enthousiast aan het realiseren van uw kantoor ontwerp! Hoe dat in zijn werk gaat, leest u hieronder.

Otto kantoormeubelen 1

We zijn trots op het werk dat we leveren. Onze projectportfolio is een bewijs van onze toewijding aan kwaliteit en klanttevredenheid. Neem een kijkje en ontdek waarom zoveel bedrijven in Nederland, voor Otto’s kiezen voor hun projectinrichting.

Interieuradvies voor kantoor
Otto kantoormeubelen 1
Stap 1
De aanpak van Otto's voor uw kantoorinrichting in 5 stappen:
Binnen 2 weken
Bij Otto's geloven we dat een goed begin het halve werk is. Daarom komen wij binnen twee weken bij u langs om de ruimte(s) te bekijken, op te meten en de lichtinval en routing te beoordelen. Zo kunnen wij een compleet beeld krijgen van de ruimte(s) en uw wensen en eisen meenemen in het voorlopige ontwerp.
Stap 1
Stap 2
Een vrijblijvend beeld van de mogelijkheden​
+/- 2 weken
Na de inventarisatie maken wij een 2D impressie van de ruimte(s) inclusief kleuren- en materialenvoorstel. Zo kunt u een sfeerimpressie krijgen en aangeven of de ruimte(s) voldoen aan wat u voor ogen heeft.
Stap 2
Stap 3
Het perfecte plaatje! ​
+/- 2 weken
Wanneer u helemaal tevreden bent met het 2D ontwerp, zetten wij deze om naar een 3D ontwerp. In deze tekening komen alle elementen samen en krijgt u een realistische weergave van uw nieuwe kantoor.
Stap 3
Stap 4
Dan is het zover! De uitvoering
+/- 6 weken
Als het ontwerp naar volle tevredenheid is goedgekeurd, gaan wij direct over tot het bestellen en de levering van de producten. Ons team van professionele monteurs zorgt voor een snelle en efficiënte montage, waarna wij uw kantoor opleveren. Hierbij controleren wij nog eens grondig of alles naar uw wens en tevredenheid is.
Stap 4
Stap 5
Wij zijn altijd bereikbaar!
Onze klantenservice staat na oplevering altijd voor u klaar, of het nu gaat om vragen of opvolging. Wij streven ernaar om uw kantoorervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen en zijn altijd bereid om u te helpen waar nodig.
Stap 5

Meer dan kantoorinrichting alleen

Als ervaren kantoorinrichters begrijpen wij dat een effectieve en efficiënte werkomgeving essentieel is voor de groei en bloei van uw organisatie. Bij Otto’s bieden wij een complete oplossing voor kantoorinrichting, inclusief projectbegeleiding, Managed ICT-diensten en groot assortiment aan kantoormeubelen, zodat u zich kunt focussen op uw business.

De Kaaz
Interieuradvies voor kantoor

Neem vrijblijvend contact op en ervaar onze service

Bent u benieuwd naar wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen, overweegt u een nieuwe kantoorinrichting of wilt u meer weten over onze aanpak? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij laten u graag zien wat de mogelijkheden zijn. Bij Otto’s bent u verzekerd van excellente service en een hoogwaardige kwaliteit kantoorinrichting en kantoormeubelen voor ieder kantoor die aansluit op uw wensen. 

Maak kennis met onze merken

Logo Viasit
Logo Drentea
Dutchglobe
FP Collection logo
Logo Palmberg

Kom gezellig eens langs in onze showroom

Ervaar de kwaliteit en mogelijkheden zelf. U bent altijd welkom in onze showroom om inspiratie op te doen voor uw kantoorinrichting. Ook informeren wij u graag over de mogelijkheden die er zijn op het gebied van kantoormeubelen!