SLA (Service Level Agreement)
Otto’s SLA ICT Support behandelt vragen en problemen, geeft ondersteuning met betrekking tot het gebruik van ICT-middelen en voorziet gebruikers van informatie over (veranderingen in de) ICT-dienstverlening.
U wilt dat storingen en of gebruikersvragen snel en vakkundig worden opgelost, zowel op afstand als op locatie. Door onze bezetting, kennis en ervaring kunnen wij u snel helpen wanneer een probleem zich voordoet. Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van uw vraag en of probleem en geven u tevens advies hoe u zaken efficiënter kunt maken.
Met Otto’s SLA ICT Support bent u verzekerd van een persoonlijke ondersteuning en service voor al uw ICT vragen en problemen.
Onze ICT support afdeling is ingericht op basis van een 1e lijn-, 2e lijn- en 3e lijn support.
- 1e lijn support: uw eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als per e-mail. Onze medewerkers beantwoorden uw vraag en lossen daar waar mogelijk uw probleem direct op. Lukt dit niet, dan escaleert het ticket naar onze 2e lijn support.
- 2e lijn support: naast het beantwoorden van vragen en het verhelpen van uw problemen, signaleert onze 2e lijn support punten van verbetering en denkt deze actief mee over hoe vaker optredende problemen voorgoed op te lossen.
- 3e lijn support: hier bieden wij u ondersteuning bij de complexere situaties en incidenten. Veelal is remote support hier niet mogelijk en zal onze ICT support medewerker bij u op locatie uw probleem oplossen.
- Via ons ticket-systeem kunt u een storing of supportvraag ingeven, na invoer ontvangt u een bevestiging van het ticket.
Maak kennis met onze merken
Kom langs in onze showroom
U bent altijd van harte welkom in onze showroom, waar wij u graag informeren over de mogelijkheden die er zijn op het gebied van kantoormeubelen!